مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اجرای مرحله دیگری از رزمایش "کمک مومنانه" در کرمانشاه همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 21 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کامران هزارخانی ، با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه با توزیع 10 هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان استان کرمانشاه، گفت: توزیع بسته‌های مواد غذایی تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه پیدا خواهد کرد.

هزارخانی ارزش هر بسته مواد غذایی را 300 هزار تومان اعلام کرد و افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و... هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از طریق پایگاه های مقاومت بسیج، گفت: حدود 80 هزار خانوار نیازمند -بجز خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی- در استان شناسایی شده‌اند که سعی کردیم هر خانوار تاکنون حداقل یک بسته معیشتی دریافت کرده باشد.

هزارخانی اضافه کرد: سعی می کنیم توزیع عادلانه این بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا داشته باشیم.

هزارخانی با اشاره به ادامه‌دار بودن این رزمایش، گفت: برنامه ریزی کرده ایم در دهه پایانی ماه صفر هم مرحله دیگری از توزیع بسته های معیشتی را بین نیازمندان و آسیب ددیگان از کرونا داشته باشیم و در صورت ادامه دار بودن کمک های مردمی اجرای رزمایش را باز هم ادامه خواهیم داد.

هزارخانی گفت: پیش از این بالغ بر 184 هزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) متشکل از کمک‌های خیرین، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شده که این بسته های معیشتی تقریبا پنج میلیارد تومان ارزش داشته‌ است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار