رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:دستگاه قضائی در موضوع واگذاری سهام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به سازمان تأمین اجتماعی نظارت دقیق و حساسی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 22 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در دیدار با مدیر عامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند با اعلام این موضوع که بزودی از این پالایشگاه بازدید میدانی خواهد کرد افزود: پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند امروز در تحقق اهداف کلان شرکت ملی پالایش و پخش و اهداف اقتصادی کشور نقش کلیدی را بر عهده دارد و بعنوان یک برند در بازارهای صادراتی مطرح است و امید می رود سهم این پالایشگاه در اقتصاد کشور افزایش یابد.
وی یادآورشد: خروجی این پالایشگاه تأثیر خیلی محسوسی در سبد مصرف داخلی ما دارد و به همین خاطر باید بسیار جدی گرفته شود و با توسعه نظارت ها از طریق مراجع نظارتی و امنیتی، این مرکز استراتژیک و مهم به شکل محسوس و غیر محسوس محافظت شود.
رئیس دستگاه قضائی استان اظهارداشت: بخشی از اعتبارات پالایشگاه باید در حوزه ی نظارت الکترونیکی مصرف شود چرا که نیروی انسانی شاید دچار غفلت شود، ولی سیستم نظارت الکترونیک بسیار دقیق موارد را ثبت و ضبط خواهد کرد و یک سند گویا را ارائه می دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی افزود: در مورد واگذاری بخشی از سهام این شرکت به سازمان تامین اجتماعی باید نظریه هیأت کارشناسی و ارزیابی که صورت خواهد گرفت حتما قبل از نهایی شدن، به دادگستری اعلام شود تا دستگاه قضائی بررسی های لازم را در خصوص صحت آن انجام دهد زیرا دادگستری در حوزه ی حفظ حقوق بیت المال بسیار حساس و دقیق عمل خواهد کرد.
در ابتدای این دیدار مهندس‌ غلامحسین رمضان پور مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند نیز توضیحاتی در خصوص نحوه ی واگذاری بخشی از سهام این شرکت به سازمان تامین اجتماعی به رئیس کل دادگستری استان مرکزی ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار