رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برپایی ۱۷ پایگاه آموزش و پرورش برای انجام کار‌های مربوط به مشاوره و انتخاب رشته کنکوری‌های مجاز به انتخاب رشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 23 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فردین منصوری، افزود: از این تعداد هفت پایگاه آن در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌ها برپا شده‌ تا کار انتخاب رشته داوطلبین مجاز به انتخاب رشته را انجام دهند.

منصوری با بیان اینکه کار انتخاب رشته در پایگاه‌های آموزش و پرورش توسط نرم‌افزارهای معتبر و آنلاین انجام می‌شود که کوچکترین تغییرات در آنها به سرعت لحاظ می‌شود، گفت: مشاوران این پایگاه‌ها افراد با تجربه‌ای هستند که سالها کار انتخاب رشته دانش آموزان را عهده دار بوده‌اند.

رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش علاوه بر انتخاب رشته، مشاوره نیز انجام می‌شود.

منصوری هدف از برپایی پایگاه‌های انتخاب رشته در آموزش و پرورش را کمک به داوطلبین مجاز به انتخاب رشته برای انجام بهترین انتخاب رشته عنوان کرد و افزود: متاسفانه گاها برخی افراد سودجو که هیچ تخصصی هم در کار مشاوره و انتخاب رشته ندارند، با گرفتن هزینه‌های زیاد کار انتخاب رشته را برای داوطلبین انجام می‌دهند، در حالی‌که یک اشتباه کوچک در انتخاب رشته فرد می‌تواند زندگی تحصیلی، شغلی و حتی زندگی آینده فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

منصوری در ادامه با بیان اینکه انتخاب رشته باید بر اساس توانایی، علایق و استعدادهای داوطلب انجام شود، گفت: از داوطلبین مجاز به انتخاب رشته می خواهیم در انتخاب رشته خود شرایط دانشگاه، رشته و آینده شغلی آن را در نظر داشته باشند.

منصوری با بیان اینکه پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش از امروز(دوم مهر) کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبین مجاز را آغاز و تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال خواهند بود، گفت: این پایگاه‌ها صبح‌ها و بعدازظهرها کار مشاوره و انتخاب رشته داوطلبان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهند داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار