کبد که یکی از مهمترین عضوهای بدن محسوب می شود و نقش مهمی دارد،قصد داریم یک معجون بسیار عالی و کاربردی برای پاکسازی کبد به شما معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 24 September 2020


این روزها بسیاری از رژیم های پاکسازی می توانند کمک کنند وزن کم کنید، اما اگر روزه کم کالری داشته باشید ، بدن می تواند گرسنگی بکشد و متابولیسم به دلیل از دست دادن مواد مغذی مهم کاهش پیدا کند. تاثیرات منفی دیگر رژیم پاکسازی می تواند باعث کمبود آب، خستگی، تهوع، سرگیجه، یا آسیب روده بزرگ شود. پاکسازی به از دست دادن وزن اضافی کمک می کند آکنه و دیگر مشکلات پوستی و حتی بیشتر را درمان می کند.
نقش مهم کبد در بدن
کبد یکی از مهم ترین عضو بدن است وقتی نوبت به پاکسازی می رسد. کبد، اولین ارگان دفاعی در برابر سموم است. به عنوان یک فیلتر عمل می کند و از عبور سموم مواد غذایی در جریان خون جلوگیری می کند. این روشی است که می توانید سموم را با روغن زیتون و لیمو در 7 مرحله پاک کنید. یک تصفیه ساده است که می توانید در خانه با مواد اولیه خانگی انجام دهید. به بدن کمک می کند تا از شر سموم و آلاینده ها که در کبد جمع می شوند خلاص شوید.
بهترین روش برای پاکسازی کبد
چگونه کبد را در 24 ساعت پاکسازی کنید ؟ روش خانگی و طبیعی پاکسازی کبد
مواد مورد نیاز :
سیب ارگانیک
لیمو ارگانیگ
نصف فنجان روغن زیتون
صافی
لیوان
فنجان مدرج
مخلوط کن
گیاه ملین
آب آلو

روش تهیه معجون
گام 1 :خود را برای پاکسازی آماده کنید. هرچقدر می توانید سیب ارگانیک بخورید و حداقل سه روز قبل از پاکسازی ، یک لیتر آب سیب ارگانیک تازه بنوشید.
گام 2 :لیمو را به طور کامل بشویید، عصاره لیمو را بگیرید واز طریق صافی بگذرانید تا دانه ها جدا شوند به نصف لیوان آب لیمو نیاز دارید به اندازه کافی لیمو را فشار دهید تا آن مقدار را دریافت کنید.
گام 3 :نصف فنجان روغن زیتون را در دمای اتاق قرار دهید.
گام 4 :به مقدار مساوی روغن زیتون خالص با آب لیمو مخلوط کنید و یک فنجان قبل از خوابیدن بنوشید.
گام 5: مخلوط را فورا بنوشید، چون روغن زیتون و عصاره لیمو ممکن است از هم جدا شوند . سعی کنید غذاهای جامد را در طول روز نخورید. می توانید چای گیاهی، سوپ، سوپ سبزیجات و آب بنوشید تا گرسنگی را رفع کنید.
گام6: حدود 30 دقیقه دراز بکشید. این کار کمک می کند پس از نوشیدن روغن زیتون و مخلوط لیمو احساس تهوع داشته باشید.
گام 7: صبح روز بعد یک فنجان چای ملین گیاهی، سپس آب آلو ، یا آلو برای تحریک حرکات روده و ازبین بردن سموم از بدن استفاده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار