هوشنگ بازوند در گفتگو با تابناک:
استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به قرار گرفتن استان کرمانشاه در وضعیت قرمز محدودیت های کرونایی تشدید می شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 26 September 2020

هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:جلسه ستاد ملی کرونا با ریاست رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در ستاد ملی مقرر شد با توجه به اینکه وضعیت برخی استان ها مناسب نیست، اختیارات لازم به آن ها داده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه از جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در سه تا چهار آیتم نسبت به میانگین کشور پایین است، بیان داشت:در استان کرمانشاه اماکن عمومی ما در استان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک ۴٩ درصد است، در حالی که میانگین کشوری ۵۵ درصد و همچنین رعایت پروتکل ها در ادارات استان ٧٢ درصد و در کشور ٧٨ درصد است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: شاخص های دیگر مثل استفاده از پارک ها هم در استان پایین تر و درصد مبتلایان به ویروس نسبت به میانگین کشوری بالاتر است. اگر چه فوتی های ما نسبت به میانگین کشور پایین تر است ولی نگرانی جدی است. امروز به همین منظور ١٩ محدودیت یا تشدید مقررات را در ستاد کرونا تصویب کردیم که این محدودیت ها بعضی منجر به تعطیلی و بعضی تشدید می شود.

بازوند با اشاره به اینکه از فردا کلیه مدارس، مهدهای کودک و کلاس های حضوری دانشگاه ها تعطیل می شوند، خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون های حضوری نیز تعطیل می شوند مع الباقی مصوبات تشدید مقررات و محدودیت ها را ایجاد می کند.

استاندار کرمانشاه در پایان از مردم خواست تا وضعیت هشدار و قرمز در استان را جدی بگیرند و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از تحمیل هزینه های سنگین در طول پیک سوم اوج گیری بیماری کرونا، اجتناب کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار