دبیرستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: تاکنون که یک روز به اربعین حسینی مانده، گزارشی از حرکت زوار به سمت مرزهای استان نداشته‌ایم.
کد خبر: ۹۰۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 07 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مسعود بهرام نژاد با اشاره به شرایط کرونایی اربعین امسال، گفت: متاسفانه این شرایط موجب شد امسال بسیاری عشاقِ اباعبدالله نتوانند راهی کربلا شده و در پیاده روی اربعین شرکت کنند و امسال حسرت زیارت به دل خیلی‌ها ماند.

وی افزود: با توجه به انتقال سریع این ویروس ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت در اربعین امسال مراسم پیاده روی و تجمع برگزار نشود و در همین راستا با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه تدابیری اندیشیده شده که از حرکت زوار به سمت مرزها جلوگیری شود.

بهرام نژاد با بیان اینکه تمامی مرزهای کشور برای تردد زوار بسته است و اربعین امسال هیچ زائری به کشور عراق اعزام نمی شود، افزود: از هفته های گذشته گشت های ایست و بازرسی، به ویژه در ورودی های استان مستقر شده و مانع تردد زوار به سمت مرزها شدند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون گزارشی از تردد زوار بصورت فردی و کاروانی به سمت مرزهای استان نداشته‌ایم و در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است.

دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این شرایط برای همه دشوار است، گفت: امیدواریم اربعین سال آینده با رفتن این ویروس بتوانیم مراسم پیاده روی اربعین را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار