پرویز ایده پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان پاوه گفت: هر فرد با رعایت موارد ایمنی باید به یک نهضت عمومی برای مهار و مدیریت بیماری کرونا ملحق شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 11 October 2020

پرویز ایده پور با اظهار تاسف از وضعیت ناخوشایند شیوع کرونا، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:خبر ها از وضعیت و شرایط فعلی و همچنین آمار مبتلایان و فوتیان کرونا ناخوشایند و نگران کننده است و شهرستان پاوه نیز یکی از شهرستانهایی است که دارای وضعیت نامناسبی از این نظر است. تاکنون ۳۸۷ نفر در شهرستان به کرونا مبتلا و ۱۸ نفر نیز فوت شدند.


وی با اشاره به موقعیت پاوه به عنوان هدف گردشگری و جذابیت توریستی افزود: پاوه از قبل دارای موقعیت گردشگری و میزبانی توریستهای داخلی و خارجی بوده است لذا با توجه به حساسیت منطقه تلاش ارگانها برای تعطیلی رستوران‌ها و مناطق دیدنی و آگاهی دادن به مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگر افراد جامعه بیش از گذشته احساس شده است و در این خصوص اقدامات جدی صورت گرفته.


فرماندار شهرستان پاوه ادامه داد: امید است با همکاری و توجه افراد بتوانیم گام های اساسی در زمینه آگاه سازی و اطلاع رسانی برداریم و گردشگران را در مسیر آگاهی و تعهد و توجه به سلامتی خود و دیگران سوق دهیم.


ایده پور تاکید کرد: بیایید خودمان عامل شیوع کرونا نباشیم و با یک نهضت عمومی برای رسیدن به روزهای بدون کرونا و لبریز از سلامتی تلاش کنیم و هر فرد در هر موقعیتی با رعایت بهداشت فردی زمینه مناسب را برای تآمین اهداف ملی فراهم کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار