رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه، از برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج رسانه در استان خبر داد و گفت: ۲۵۰ بسته معیشتی در این مرحله بین اصحاب رسانه توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 11 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس،مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه بسیج رسانه امروز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری با حضور مسئولان استانی در کرمانشاه برگزار شد.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: در مرحله نخست این رزمایش، ۱۵۰ بسته حمایتی کمک‌های مومنانه در بین اصحاب رسانه آسیب‌دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

حسن موحد افزود: در این مرحله نیز تعداد ۲۵۰ بسته معیشتی که ارزش ریالی هریک از این بسته‌ها ۲۲۰ هزار تومان است در قالب کمک‌های مومنانه بین اصحاب رسانه استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه رسانه از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارها یاد کرد و گفت: نیروهای رسانه‌ای بسیجی حقانیت جمهوری اسلامی را به قلم می‌کشانند و به جهانیان مخابره می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه توزیع کمک‌های مومنانه را در این ایام کرونایی و اعمال تحریم‌های ظالمانه، اقدامی بسیار موثر توصیف کرد و گفت: با پیام مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی کمک‌های مومنانه این پویش در گوشه گوشه کشور با مدیریت قرارگاه امام مجتبی(ع) آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.

سردار مرتضی مرادی ادامه داد: این حرکت خداپسندانه ملت، باز هم موجب عصبانی دشمن شده، در شرایط که دشمنان تمام قدرت‌‌های خود را علیه کشور به کار گرفته‌اند ملت بار دیگر با راه‌اندازی پویش همدلی در کنار یکدیگر متحد شده و با هم در مقابل سختی‌ها ایستادگی می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار