اردوی آمادگی تیم ملی بوکس جوانان ایران در حالی به میزبانی کردستان جریان دارد که سرمربی و یکی از ورزشکاران آن اهل استان کرمانشاه هستند.
کد خبر: ۹۰۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 13 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، تیم ملی بوکس ایران پس از ماه‌ها تعطیلی تمرینات خود را با حضور ۲۰ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور دوباره از سر گرفته که «امیر بیاتی» از کرمانشاه یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی است.

تیم ملی بوکس جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می‌کند که قرار بوده به ترتیب در آبان امسال و فروردین سال آینده برگزار شود.

هدایت تیم ملی بوکس جوانان ایران نیز برعهده «رضا مهدی‌پور» سرمربی کرمانشاهی قرار دارد.

اردوی ملی پوشان بوکس ایران تا اول آبان‌ماه به میزبانی کردستان ادامه پیدا می کند.

برپایی اردوی تیم باعث افزایش آمادگی ملی پوشان می شود

ملی پوش کرمانشاهی حاضر در ادروی تیم ملی جوانان ایران گفت: خوشبختانه شرایط اردویی خوبی را پس از ماه‌ها پشت سر می‌گذاریم و برپایی دوباره اردوها باعث افزایش آمادگی ملی پوشان خواهد شد.

«امیر بیاتی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا باعث شده بود ماه‌ها اردوها و تمرینات گروهی تعطیل شود اما خوشبختانه بازهم شرایط برای برپایی اردوها فراهم و تمرینات را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تعطیلی چندماهه اردوها و مسابقات باعث شده که سطح آمادگی ملی‌پوشان تا حد زیادی افت کند، افزود: با این حال آغاز دوباره تمرینات می‌تواند روند بهبود شرایط آمادگی را سرعت ببخشد و در روزهای آتی شرایط بهتری داشته باشیم.

این ملی پوش کرمانشاهی خاطرنشان کرد: تیم بوکس جوانان ایران ۲ رویداد مهم مسابقات آسیایی و جهانی را پیش رو دارد که البته فکر می‌کنم مسابقات قهرمانی آسیا که حدود یک ماه دیگر قرار است برگزار شود به تعویق بیفتد.

بیاتی در پایان گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌بندم که بتوانم با ارائه بهترین عملکرد به عضویت تیم ملی درآمده و به مسابقات آسیایی و جهانی پیش رو اعزام شوم.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار