یوسف احمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم مختلف عزاداری با شیوه های خاص در ایام مختلف جهت ترفیع اهداف مذهبی شهروندان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 14 October 2020

یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری کرونا از ابتدای محرم با مراسم تاسوعا و عاشورا و اربعین با حضور مسئولین ذیربط و همچنین استاندار و مداحان در کنار مردم بوده ایم، اظهار کرد: به دلیل شیوع این بیماری طبق تصمیمات ستاد کرونا کشور و استان مبنی بر تعطیلی دسته های عزاداری شیوه های جدیدی به کار گرفته شد که ضمن رعایت دستور العمل های ستاد کرونا برای تضمین سلامتی مردم اهداف معنوی آنها نیز ترفیع شود.

وی ادامه داد: در این زمینه با حضور در محلات و درب خانواده های شهدا و همچنین در فضاهای باز مانند مدارس و باشگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به عزاداری پرداخته می شود. طرح یک خانه یک حسینیه نیز که توسط سازمان تبلیغات با هدف تضمین و تامین اهداف معنوی در کنار توجه به سلامتی عزاداران و محبان اهل بیت حسینی اجرا می شود بیانگر توجه مسئولین به افرادی است که در این شرایط حساس به دلایل مختلف از جمله بیماری و ناتوانی نمی توانند در مراسم شرکت کنند و از طرفی هم علاقه و عشق به اهل بیت در وجودشان شعله ور است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: با تعامل با آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان در جهت قرار دادن فضاهای باز برای حضور  عزاداران و مشتاقان به اهدافی رسیده ایم. خوشبختانه حضور استاندار محترم در کنار  این مجموعه و تعامل شایسته ایشان با مردم، مسولین و مداحان در این شرایط سخت موجبات روحیه دهی به عزاداران فراهم شد که ضمن رعایت پروتکل ها و توزیع ماسک، اهمیت رعایت موارد ایمنی و توجه به سلامتی افراد در این شرایط حساس عزاداران و مردم عزیز را همراهی کردند.

احمدي در پایان از کلیه مسولین و افرادی که در این روزها حامی هیئت ها بودند و همچنین صدا و سیما و اصحاب رسانه که مراسم و اخبار را منعکس می کنند و آنانکه دلسوزانه در این راه قدم برداشته اند تقدیر و تشکر کرد و افزود: امید است در مراسم  پایان صفر که با شرایط حفظ و رعایت موارد توصیه شده ایمنی درب منازل شهدا برگزار می شود مشمول رحمت الهی قرار گیریم و با دعای جمعی مخلصان و محبان حسین در پناه خدا از این بیماری عبور کنیم و همه مردم در عافیت قرار گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار