معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آمادگی برای برپایی نقاهتگاه‌ها برای پذیرش بیماران کرونایی در سراسر استان با ظرفیت نزدیک به ۷۰۰ نفر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 14 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عادل شفیعی ، با بیان اینکه در پیک‌های قبلی شیوع بیماری کرونا هلال احمر در چندین شهرستان استان نقاهتگاه‌ برای شرایط اضطراری آماده و تجهیز کرده بود، گفت: در ماه‌های قبل ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل نبود و از همین رو افراد تمایلی برای حضور در نقاهتگاه‌ها نداشتند.

وی ادامه داد: اگرچه نقاهتگاه‌هایی که از قبل دایر کرده بودیم به دلیل اینکه مورد استفاده قرار نگرفت جمع آوری شد، اما اکنون که شرایط بیماری کرونا دوباره حاد شده این آمادگی را داریم که نقاهتگاه‌ها را برپا کنیم.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه زمان مورد نیاز برای برپایی دوباره نقاهتگاه‌ها را یک نیمه روز اعلام کرد و یادآور شد: اگر محل مورد نظر را در اختیار ما قرار دهند، در زمان کوتاهی تجهیز و برپایی امکانات را انجام می‌دهیم.

شفیعی با بیان اینکه امکان برپایی نقاهتگاه با ظرفیت پذیرش 50 نفر در هر شهرستان را داریم، خاطرنشان کرد: در مجموع می‌توانیم در تمام استان برای حدود 700 نفر امکانات برپا کنیم.

وی تاکید کرد: در این نقاهتگاه‌ها همه امکانات مورد نیاز بیماران فراهم خواهد بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در همین شرایط کنونی بیماری نیز احتمال استفاده مردم از نقاهتگاه‌ها کم است، خاطرنشان کرد: حتی اگر ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شود، مردم ماندن در خانه‌های خود و بودن کنار خانواده را ترجیح می‌دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار