رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ۱۰۹ بیمار در بخش‌های ویژه استان کرمانشاه بستری هستند.
کد خبر: ۹۰۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 14 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مهدی محمدی ، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۶ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و ۱۰۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی به بالاترین رکورد بیماران بستری در بخش ویژه کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون ۱۰۹ بیمار در بخش‌های ویژه استان کرمانشاه بستری هستند که ۲۵ نفر از این تعداد اینتوبه و از خدمات درمانی لوله‌گذاری تنفسی استفاده می‌کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیشترین تعداد بیماران بستری شده بخش ویژه را در بیمارستان گلستان با ۳۲ بیمار اعلام کرد و گفت: ۶۴ نفر از بیماران بستری شده در بخش‌های ویژه در بیمارستان‌های دانشگاه و ۲۲ نفر در بیمارستان‌های غیردانشگاهی و ۲۳ نفر هم در سایر بیمارستان‌های شهرستان‌های تابعه استان بستری هستند.

وی به مراجعه افراد زیادی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان اشاره و بیان کرد: هم اکنون ۵۷۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی ادامه داد: متاسفانه هر روز آمار بستری و مرگ ومیر نسبت به روز گذشته افزایش می‌یابد که این زنگ خطری برای تمام شهروندان است.

وی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۲ نفر بوده که با احتساب آن، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۲۲ نفر رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار