معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گفت: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای ارتقای شاخص های توسعه ای استان از تمامی ظرفیت های استانی و ملی استفاده نمایند که امکان خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 15 October 2020

به گزارش خبرگزاری تایناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛حسین خوش اقبال در جلسه شورای معاونین استانداری که با حضور ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: مجموعه مدیران استان از نمایندگان توقع دارند که در سال پایانی دولت حداکثر همراهی و همدلی را برای خدمت به مردم و تسریع در روند توسعه استان داشته باشند و در زمینه رشد شاخص های کلان توسعه حمایت ویژه ای را شاهد باشیم.

وی به مشکلات مردم به دلیل تحریم های ظالمانه و بحران کرونا اشاره داشت و افزود: علی رغم وجود بحران های متعدد روند توسعه و پیشرفت استان تداوم داشته و در ادامه نیز با همفکری بیشتر نمایندگان مجلس و همراهی همه مسوولین و مشارکت مردم این مسیر را تا تحقق اهداف پیش بینی شده و تقویت روحیه امید در جامعه ادامه خواهیم داد.

معاون سیاسی استانداری تصریح کرد: در انتخاب و انتصاب مدیران طبق قانون اختیارات با قوه مجریه است ودر سایر امور نیز می توانیم با همفکری و همراهی نمایندگان مجلس در قالب تیمی واحد و همدل به گونه ای پیش برویم که مشکلات مردم کمتر شود.

خوش اقبال در ادامه به ضرورت بهره مندی از ظرفیت فکری و تعامل اندیشه ای با سرمایه های اجتماعی، تشکل های مردم نهاد، احزاب و رسانه ها برای حل مشکلات فراروی توسعه اشاره داشت و بیان کرد: در مقابله با کرونا امروز رفتارمردم بسیار پراهمیت است و از همه توقع داریم با استفاده از تمامی توان در فرهنگ سازی و کنترل بیماری کرونا همیاری داشته باشند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار