محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: این شهرستان در پیک سوم کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و برای جلوگیری و شیوع این بیماری تمهیدات و برنامه های خاصی مدنظر قرارداده شده است.
کد خبر: ۹۰۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 15 October 2020

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: باید نسبت به محدودیت ها،ممنوعیت ها و رعایت پروتکل ها ویژه آگاه رسانی در بحث فرهنگ سازی چگونگی رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک نظار ت های را تشدید کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در صورت لزوم  درب آرامستان ها بخش مرکزی و قلعه شاهین و سطح شهر بسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تاکید کرد:هرگونه چاپ بنر و اعلامیه در بحث برگزاری مراسم خاکسپاری و تجمع، فعالیت مداحان در مراسمات مذهبی و بزرگداشت ها تا اطلاع ثانویی در مساجد و حسینیه ها ممنوع و تعطیل می باشد.

وی افزود: محدودیت ها برای فعالیت تالارها عروسی و ورود به تفرجگاه ها و پارک ها اعلام می شود وهمچنین اعمال تعطیل در مدارس دولتی،غیرانتفاعی و مراکز آموزشگاه های خصوصی و مراکز هنری فرهنگی لحاظ میشود.

وی درپایان گفت: در مکان های عمومی، ادارات، بازار ، رعایت زدن ماسک الزامی است،تمام مراکز ورزشی ،باشگاه های بخش خصوصی بالاخص در زیرزمین ها،استخرها، تعطیل ودر حوزه تاکسیرانی باید حداکثر سه مسافر با پوشیدن ماسک فعالیت داشته باشند و روزانه نسبت به ضدعفونی داخل خودرو اقدام کنند.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار