حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان کنگاور از برپایی ۶٨ رزمایش همدلی و مساوات از ابتدای برپایی آن (مصادف با ماه مبارک رمضان) در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: به مناسبت ٢٨ صفر، ٣ هزار اقلام غذایی به نیازمندان این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۰۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 16 October 2020

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روز ٢٨ صفر یکی از روزهای بزرگ همراه با غم و اندوه در تاریخ اسلام و شیعه است، در این روز پیامبر بزرگ اسلام که پیام آور صلح و دوستی و به وجود آورنده زندگی اجتماعی سالم میان مسلمانان بودند، رحلت فرمودند. همچنین امام حسن مجتبی امام مهربانی ها و شهره به صدق و صفا و دوستی در این روز به شهادت رسیدند، این دو مصیبت بزرگ را به تمامی مسلمانان و شیعیان تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: ما در شهرستان کنگاور، شکل برپایی مراسم اهل بیت را تغییر دادیم. بعد از شیوع بیماری کرونا و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی مساوات و همدلی، مراسم عزاداری و میلاد ائمه اطهار را به شکل کاروان کمک رسانی اجرا می کنیم. روز گذشته نیز ٣٠ خورد و ٣ هزار اقلام غذایی را جمع آوری و به روستاها ارسال کردیم تا به این شکل یاد اهل بیت را زنده نگه داریم.

امام جمعه شهرستان کنگاور یادآور شد: اکنون ۶٨ رزمایش بی نظیر برگزار کردیم که منجر به تقدیر ویژه دفتر مقام معظم رهبری شد. همچنین پیش از رزمایش مساوات (از فروردین سال ٩٨ تا کنون) ٢١٧ رزمایش کمک رسانی برگزار کردیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه راه برای معرفی و یادآوری مصیبت های اهل بیت علیه السلام فراوان است، مساوات، رزمایش همدلی و امثال آن را راهی نو برای احترام و زنده نگاه داشتن یاد و وجود با برکت اهل بیت (ع) عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار