حمیدرضا فتاح در گفتگو با تابناک:
مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت: نرخ خدمات پستی افزایش نیافته است و هزینه،عودت مرسولات پستی در صورت عدم تغییر شرایط مرسوله، تغییری نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 18 October 2020

حمیدرضا فتاح در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از موارد معمول، بازگشت بسته پستی به شهر مبدا است که در صورت عدم تغییر نوع خدمات، هزینه پستی آن برابر با همان مقداری است که برای ارسال به شهر مقصد از فرد ارسال کننده دریافت شده است.

وی افزود: اگر تمام شرایط بسته پستی مانند وزن و نوع سرویس حمل و نقل ثابت باقی بماند هزینه نیز ثابت خواهد بود. در مواردی هم که افزایش قیمت داریم ممکن است وزن بسته پستی یا نوع سرویس تغییر کرده باشد (به عنوان مثال تغییر سرویس از عادی به پیشتاز)

فتاح تاکید کرد: شهروندان نیز به این گونه شرایط و تغییر یا عدم تغییر آن آگاه باشند. درصورت بروز هر گونه مشکل، مسئولان بخش بازرسی اداره پست پیگیری های لازم را انجام داده و مشکلات را حل خواهند کرد.درصورت یکسان بودن شرایط، افزایش قیمت هزینه ی عودت ‌بسته ی پستی را نداریم

مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت: در صورتی که تمام شرایط محموله ی پستی درصورت عودت یکسان باشد هزینه ی پست افزایش پیدا نخواهد کرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار