مهدی عبدالمالکی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری دوره های مجازی "کودک متفکر" برای رده سنی ٧ تا ١۶ سال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹ 18 October 2020

مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دوره های کودک متفکر برای رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و با هدف تقویت تفکر انتقادی و تفکر مراقبتی و مسئولانه به صورت مجازی در فرهنگسراهای کرمانشاه برگزار می گردد.

وی افزود: این دوره ها با هدف تربیت شهروندان خردمند و مسئولیت‌ پذیر اخلاقی خودآگاه در فرهنگسراهای شهرداری کرمانشاه برگزار می شود. شرکت کنندگان با آموزش مهارت های فکری می آموزند که چگونه با مشکلات زندگی با استفاده از مهارت های سطح بالای فکری در بزرگسالی برخوردی معقول داشته باشند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از ویژگی های این دوره ها به تقویت کودکان در جهت توجّه مسئولانه به محیط و اطرافیان اشاره کرد و افزود: با شرکت در این دوره ها علاقمندان می آموزند چگونه در برخورد با محیط و اطرافیان برای پذیرش مسئولیت اخلاقی و اجتماعی آماده شوند و در نهایت تربیت افرادی خود آگاه و خود منتقد محقق و برای پیشبرد اهداف زندگی برنامه آموزشی این فرهنگسرا لحاظ شده است.

عبدالمالکی تاکید کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به قسمت آموزشی فرهنگسراهای شهرداری کرمانشاه در این دوره ها ثبت نام کنند که فعلا به صورت مجازی برگزار می شود. این دوره ها پس از سپری شدن اوضاع حاد کرونا با کسب مجوز ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی دایر خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار