استاندار كرمانشاه گفت: بنياد بركت براي كشور يك بركت الهي است.
کد خبر: ۹۱۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ 18 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ "هوشنگ بازوند" امروز در نشست با مديرعامل بنياد بركت كه با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري و معاونين بنياد بركت در محل سالن تدبير استانداري برگزار شد،اظهار داشت: بنياد بركت بدون هيچ اغراقي براي كشور يك بركت الهي است كه براي كشور منشاء خير و بركت مي باشد.

وي بيان داشت: براي كشور توسط بنياد بركت واقعاً كارهاي بسيار خوب و اساسي شكل گرفته است و همچنين بنياد بركت يكي از بازوان پرتوان براي مقابله با كرونا بوده است كه همراه و همگام با وزارت بهداشت براي مقابله با كرونا جضور داشته است كه بايد صميمانه از اقدامات اين بنياد در بحث مقابله با كرونا تقدير و تشكر كنيم.

بازوند يكي از اهداف قابل تحسين بنياد بركت را كمك به محرومين در نقاط مختلف كشور عنوان كرد و گفت: هر جا كه كمبودي در كشور وجود داشته بنياد بركت توان خود را براي كمك رساني به محرومين بكار گرفته و بواسطه همين اقدامات يك فضاي اميدواري و رضايتمندي در بين مردم كشور ايجاد شده است.

نماينده ارشد دولت در استان همچنين بيان داشت: يكي ديگر از فعاليت هاي مناسب بنياد بركت كمك به رونق توليد و بخش صنعت در كشور است و يك نهادي با جان و دل براي كمك به اشتغالزايي و رونق اقتصادي تلاش مي كند و بايد تلاش كنيم كه فرهنگ همگرايي توليد كنندگان با بنياد بركت بيش از پيش افزايش يابد.

مقام عالي در استان همچنين با تقدير از فعاليت هاي خوب بنياد بركت در استان كرمانشاه براي اشتغالزايي و رونق توليد ادامه داد: بنياد بركت در كنار ستاد اجرايي فرمان امام خميني(ره) اقدامات بسيار ارزشمندي در استان كرمانشاه از جمله زمان زلزله انجام دادند و در حال حاضر هم فعاليت هاي خوبي در راستاي اشتغالزايي و رونق توليد در استان كرمانشاه دارند.

استاندار كرمانشاه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به لطمات وارد شده در جنگ به استان كرمانشاه اين استان را محق كمك هاي بيشتر از سوي بنياد بركت عنوان كرد و گفت: جنگ در اين استان شروع و پايان گرفت و كرمانشاه در جنگ به نوعي مركز دفاعي كشور بود كه بيش از 10 هزار نفر در استان شهيد شدند و كرمانشاه بيش از هزار بار مورد بمباران هواپيماهاي جنگي دشمن قرار گرفت لذا استان كرمانشاه داراي حق بيشتري براي كمك و مساعدت دارد.

وي تصريح كرد: صداي كرمانشاه طي سنوات گذشته براي گرفتن حق خود در مركز بسيار ضعيف بوده است و از سوي ديگر استان بسياري از بار ملي كشور را تحمل كرده و در حال حاضر مسئولين كشوري بايد توجه بيشتري به اين استان داشته باشند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به نقش ويژه استان كرمانشاه در جنگ 8 ساله اظهار داشت: استاني با اين همه آثار جنگ و ايثارگري هاي مردمانش در برابر رژيم بعث عراق، فاقد موزه دفاع مقدس است لذا از بنياد بركت درخواست داريم كه نسبت به احداث موزه دفاع مقدس در استان پيگيري هاي لازم را انجام دهند.

وي همچنين خواستار همكاري بنياد بركت در كمك رساني به اجراي ساماندهي سكونتگاه هاي غير رسمي در استان شد و گفت: با توجه به اينكه كرمانشاه استاني مهاجرپذير مي باشد لذا داراي سكونتگاه هاي غير رسمي مي باشد كه نيازمند كمك و مساعدت در اين زمينه نيز مي باشد.

بازوند همچنين با اشاره به فقدان جمعي از دانش آموزان استان در استفاده از تبلت براي دريافت برنامه هاي آموزشي خواستار حمايت و پشتيباني بنياد بركت در تامين دستگاه تبلت براي دانش آمنوزان استان شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار