مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه تخصصی «جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج» در محل دائمی نمایشگاه‌های استان از ۲۸ مهرماه تا 2 آبان‌ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 19 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه و به نقل از فارس،حامد وفاپور، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج بارعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از 28 مهرماه جاری، اظهار داشت: این چهارمین نمایشگاهی است که امسال و بعد از شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه تا 2 آبان‌ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر است و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ خواهد بود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، از تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه در فضای ۲ هزار مترمربع در قالب ۶۰ غرفه و با مشارکت استان‌های کرمانشاه، تهران، خراسان و یزد برپا می‌شود.

به گفته وفاپور، فرش و تابلوفرش، گلیم و گبه، انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، ناهارخوری، سرویس خواب و مبلمان، لوستر، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب و دکوراسیون و تزئینات داخلی منزل در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد.

وی ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهداف برپایی نمایشگاه جهیزیه عروس و ملزومات ازدواج است.

وفاپور با اشاره به به رعایت کامل موازین بهداشتی در این نمایشگاه، افزود: کار شستشو، ضدعفونی و گندزدایی سالن‌های نمایشگاه انجام شده و تا روز آخر برگزاری نمایشگاه، این کار روزانه به صورت ۲ نوبت انجام خواهد شد.َ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار