فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که بر اساس قانون اساسی، نظم و امنیت مردم در تمام ابعاد آن را بر عهده دارد در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیت ساز توانسته با انجام دقیق وظایف خود موجب تحقق اصول مورد اشاره رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب شود.
کد خبر: ۹۱۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 19 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه و به نقل ازایرنا،«محبت جمالی‌نیا» به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: دلاوری‌های سبز جامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور این مملکت در هفته مبارک و مزین به نام هفته نیروی انتظامی که از روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تفکر بسیجی، عزم و اراده راسخ برای حفظ و امنیت و آرامش کشور، پاسداری از ارزش‌ها و تلاش در حفظ جان، مال و ناموس مردم را مدبرانه و عاقلانه با ایجاد بستر اطمینان بخش افکار عمومی به اعتمادآفرینی مردم خلق نموده‌اند بر همگان آشکار و واضح است.

وی اظهار داشت: ایجاد فضای امید و نشاط در جامعه، استفاده از جوانان در تامین امنیت، استفاده از تحقیق و پژوهش، تربیت نیروهای پلیس با تکیه بر دین و اخلاق، از عملکرد خوب نیروی انتطامی است که توانسته نقش جدی و به سزایی در اهداف بلند انقلاب داشته است.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: خدمات ارزنده نیروی انتظامی در بحران وقوع زلزله و زمان‌های امدادرسانی و آواربرداری و امداد و نجات، خدمات نظم و امنیت در حفظ جان و اموال مردم در روند اسکان اضطراری و موقت قابل قدردانی است.

جمالی‌نیا افزود: همچنین در همراهی و پای کار بودن روند برگزاری تمام مراسمات و آئین‌های خاص انقلاب و نظام اسلامی و عرفی و محلی شهرستان و مخصوصا روند بازسازی و تامین امنیت شهرستان، خدمات خاص و ارزنده در سایر حوادث مثل سیل و آتش سوزی‌های مترتب و تلاش در پاکسازی بسترهای محیطی شهر در جمع‌آوری بزه‌های اجتماعی از تمامی پرسنل و کادر ستاد فرماندهی استان به ویژه از فرماندهان انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب قدردانی می‌کنم.

وی گفت: هفته نیروی انتظامی را به فرمانده معظم کل‌قوا، جانشین معظم له در امور انتظامی، فرماندهان و پرسنل زحمتکش این نیرو در استان به ویژه در شهرستان سرپل ذهاب تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون این غیور مردان را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸کیلومتر مرز با عراق دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار