فرحناز محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه از وضعیت مناسب مراکز نگهداری بهزیستی استان در شرایط کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 20 October 2020

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این روند مثبت و رو به رشد با نظارت و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، روحیه بالا و امید به دست آمده و انتظار دارم پرسنل و روسای ادارات نیز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به حداقل رساندن مراجعات حضوری، شرایط مساعدی را در مجموعه تحت نظارت خود فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: دوره ای جلسات تخصصی کارشناسان ستادی با روسا و کارشناسان شهرستان های تابع از هفته آتی و از طریق ویدئو کنفرانس تشکیل خواهد شد .

محمدی تصریح کرد: بیماری کرونا نباید موجب خدشه دار کردن خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش سازمان شودو در صورت نیاز همکارانی که از شیفت استراحت کرونا استفاده می‌کنند موظفند به صورت دورکاری فعالیت‌های اداری خود را به نحو شایسته انجام دهند.

وی افزود:برای تهیه قطعاتی از پازل همدلی که به صورت کشوری جهت خرید لوازم التحریر کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی در حال اجراست اقدام شده است.

محمدی در پایان گفت: سایت پویش پازل همدلی به آدرس http://WWW.puzz، اقدامlehamdeli.ir در دسترس عموم قرار دارد که می توان باخرید هر قطعه از پازل همدلی به مبلغ ۱۰ هزارتومان به پویش تهیه لوازم التحریر کودکان نیازمند پیوست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار