علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه از پیشگیری و مقابله با موج سوم کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 20 October 2020

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:کلیه اماکن گردشگری و تفریحی، پارک ها و بوستان ها از جمله سراب دربند صحنه تا اطلاع ثانوی بسته می باشد. همچنین رانندگان تاکسی و حمل و نقل عمومی شهری و برون شهری با افزایش نظارت از سوی شهرداری و اداره راهداری و نیروی انتظامی موظف به رعایت شبکه نامه های بهداشتی بوده و ضمن سوار نمودن دو نفر در صندلی عقب از سوار نمودن افراد بدون ماسک خودداری می نمایند.

وی افزود: تمامی ادارات، نهاد ها و دفاتر خدماتی از قبیل دفاتر پیشخوان، پلیس +۱۰ و غیره از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک خودداری و با افرادی که به چنین افرادی خدمات بدهند برخورد اداری خواهد شد.

فرماندار شهرستان صحنه چاپ اعلامیه ترحیم و دعوت عمومی از مردم برای حضور در مراسم و تجمعات از سوی چاپ خانه ها و نیز درج در سایت ها و کانال های مجازی را ممنوع اعلام کرد.

حیدری با اشاره به اینکه متخلفین به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد، تاکید کرد: کمیته نظارت بر حسن اجرای مصوبات به صورت روزانه از اماکن، کسبه، بازار و ادارات بازدید خواهند کرد و ضمن اقدامات قانونی گزارشی از روند اجرایی به فرمانداری ارسال خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار