استاندار كرمانشاه گفت: باید به ساکنان محله های کم برخوردار‌ مانند دیگر شهروندان، خدمات شهری مناسب ارائه شود.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 20 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري؛ "هوشنگ بازوند" در نشست بررسی مشکلات محله مرادآباد کرمانشاه که با حضور مدیران عمرانی و شهری، فرماندار کرمانشاه و شورای محله مرادآباد برگزار شد؛ اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، محرومیت زدایی و رسیدگی و توجه به اقشار کم برخوردار، یکی از اولویت های اصلی نظام اسلامی بوده و در همین راستا خدمات بسیار گسترده ای به این مناطق صورت گرفته است.

وی افزود: مرادآباد از جمله محله های حاشیه شهر کرمانشاه است که ۱۸۰ خانوار زندگی می کنند و این حق طبیعی آن هاست که مانند دیگر مناطق شهری کرمانشاه از زیر ساخت های آب و فاضلاب، برق، گاز و معابر استاندارد و خدمات شهری مناسب برخوردار باشند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی ضعیف مردم این محله، دستگاه های خدمات رسان باید این زیرساخت ها را با نهایت تخفیف برای شهروندان محترم ساکن مرادآباد فراهم کنند.

وی همچنین یادآور شد: در صورت مشارکت فعال مردم ساکن مرادآباد و کمک دستگاه‌های خدمات رسان می توان در کمترین زمان ممکن مشکلات موجود را حل کرد و بسترهای لازم برای دریافت خدمات شهری مناسب را فراهم نمود.

بازوند گفت: با توجه به در پیش بودن فصل بارندگی ها، شهرداری هر چه زودتر آسفالت مسیرهای اصلی این محله را در دستور قرار دهد و با آماده شدن طرح معابر اصلی بقیه کارهای زیرساختی این حوزه را انجام دهد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با برقراری خدمات شهری و فراهم شدن زیرساخت ها، زمینه شادی و دلگرمی ساکنان شریف محله مرادآباد را فراهم کنیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار