فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۹۳ درصد مردم این شهرستان به منظور مقابله با بیماری ویروسی کرونا در مکان‌های عمومی از ماسک استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ 20 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،«محبت جمالی‌نیا»  افزود: همچنین استفاده کارمندان و کارکنان ادارات و دستگاه‌های مختلف در این شهرستان از ماسک در راستای پیشگیری و مقابله بیماری ویروسی کرونا ۱۰۰ درصد است.

وی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا درصد کمی از مردم که در اماکن عمومی از ماسک استفاده نمی‌کنند با توجیه و ارشاد و راهنمایی و آشنایی با خطرات بیماری کرونا نسبت به استفاده از ماسک مجاب شوند و اینگونه بتوانیم موج سوم را کنترل کنیم.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: اکنون وضعیت این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا قرمز است و مردم باید به طور جدی دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

جمالی‌نیا اضافه کرد: اکنون تمام مراسمات و آیین‌های تجمعی و جلسات به جز جلسه ستاد کرونا تعطیل شده و بازار، مراکز ورزشی و بوستان‌ها برای صیانت از سلامت مردم مسدود شده است.

او با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای مقابله با کرونا در شهرستان سرپل‌ذهاب اتخاذ شده است، گفت: مرکز ۱۶ ساعته و بیمارستان برای ارایه خدمات به مراجعه‌کنندگان و بیماران فعال است.

وی ادامه داد: مردم باید ماسک از خانه تا خانه را برای خود نهادینه کنند و از ترددهای غیر ضرور در سطح شهر پیشگیری کنند و برای همراهی با کادر درمان و مدافعان سلامت نیاز است که دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

جمالی‌نیا گفت: آرامستان‌ها تعطیل و در زمان خاکسپاری در محل مزارستان‌های سطح شهرستان کمتر از ۱۰نفر از اعضای خانواده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند حضور پیدا کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب اظهار داشت: تا پایان موج سوم کرونا هیچ مرکز آموزشی در سطح شهرستان حق فعالیت ندارد و در غیر این صورت با واحدهای متخلف برخورد جدی و پلمپ می‌شوند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار