رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه گفت: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بازار طلا با نوسان شدید قیمت همراه بود، اما امروز به یک آرامش نسبی تقریبا به یک وضعیت ثبات رسیده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 21 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،جعفری، اظهار داشت: طی دو روز گذشته ب‌دلیل تزریق دلار از سوی دولت به صرافی‌های ملی در شهرهای تهران و اهواز، شاهد روند کاهشی قیمت دلار و طلا در بازار بودیم.

وی با بیان اینکه تزریق دلار فقط در شهرهای تهران و اهواز صورت گرفته است، افزود: بازار طلا نیز براساس قیمت دلار محاسبه می‌شود، لذا وقتی دلار کاهش پیدا کند، شاهد کاهش قیمت طلا نیز هستیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه تصریح کرد: اکنون قیمت دلار به ٢٨ هزار تومان رسیده و قیمت خرید طلا یک‌میلیون و ۲۳۱ هزار تومان و قیمت فروش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

وی گفت: از امروز ساعت ١٨ تا روز دوشنبه هفته آینده بازار تهران و کانال‌های فروش تعطیل است که البته علت این تعطیلی هنوز مشخص نیست.

جعفری بیان کرد: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بازار با نوسان شدید قیمت همراه بود، اما امروز به یک آرامش نسبی رسید و تقریباً می‌توان گفت که وضعیت بازار ثبات گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار