سرپرست آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت: خیر پاوه‌ای با خرید ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه، شادی و لبخند را به دانش‌آموزان هدیه کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 22 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«سعدی فتاحی»، افزود: «وحید بیگامیری» یکی از خیرین پاوه‌ای ساکن تهران با هدف ترویج علم و دانش این اقدام خیرخواهانه را انجام داده است.

وی ادامه داد: برای خرید این گوشی‌های تلفن همراه که در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شده بیش از ۴۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

سرپرست آموزش و پرورش پاوه این اقدام ارزشمند خیر پاوه ای را ستودنی و ماندگار برشمرد و اظهار داشت: برای تعالی برنامه‌های آموزش و پرورش نیازمند همت خیرین هستیم.

فتاحی ادامه داد: در تلاش هستیم با مشارکت و جذب کمک‌های سایر نهادها و خیرین، بخشی از نیازهای دانش‌آموزان را برآورده کنیم.

وی ادامه داد: اکنون بیش از ۹۰ درصد دانش‌آموزان پاوه‌ای به شبکه شاد دسترسی دارند و فعالیت‌های آموزشی خود را از این طریق پیگیری می‌کنند.

سرپرست آموزش و پرورش پاوه در ادامه گفت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته حدود ۲۵۰ دانش‌آموز آموزش و پرورش پاوه از داشتن گوشی‌های تلفن همراه و یا تبلت محروم هستند که فعالیت‌های آموزشی آنها از طریق معلم‌ها و راهبران آموزشی پیگیری می‌شود.

در سال تحصیلی جاری هشت هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در ۶۴ مدرسه پاوه در حال تحصیل هستند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه آموزش و پرورش (پاوه، نوسود و باینگان) در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار