شهردارکرمانشاه:
شهردار کرمانشاه گفت:امکانات شهر محدود است و باید با اولویت بندی توزیع شود تا دچار مشکل نشویم.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 22 October 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه سعید طلوعی در نشست خبری که در سالن جلسات با رعایت پروتکل هلی بهداشتی برگزار شده بود اظهار کرد: طی یک سال و نیمی که به عنوان شهردار کرمانشاه در خدمت مردم هستم،  کمتر حرف زده و بیشتر عمل می کنیم ، و مردم فقط کار و عمل می خواهند .

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: خادم مردم بودن به حرف زدن نیست مردم خسته شدن از بس که فقط حرف شنیدن و عمل ندیدن ما تمام تلاشمان را برای رفاه آنها به کار  گرفته و خواهیم گرفت و امیدواریم بتوانیم به وعده های خود عمل کنیم.

شهردار کرمانشاه با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در کشور و استان تصریح کرد: متاسفانه برخی ازکرونا سو استفاده کردهو کار نمی کنندو بسیاری از کارها و برنامه ها را تعطیل کرده اند، اما در شهر کرمانشاه با توجه به شرایط  بحرانی و با وجود فشارهای سخت تحریم، کارها و پروژه های شهرداری در حال انجام است و خوشبختانه شهر با همکاری خوب مردم و رسانه های استان و مجموعه شهرداری و شورای شهر به سمت آبادانی و توسعه پیش می رود.

طلوعی با اشاره به اولویت آسفالت با معابر حاشیه نشین است  خاطر نشان کرد: تا کنون 230 هزار تن آسقالت در شهر ریخته شده و اگر سری به محلات حاشیه شهر بزنید متوجه اوضاع خواهید شد.

وی گفت: اگر با همین مدل فعلی کار کنیم، ظرف چهار سال آینده درتمام حوزه های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری عملا کارها تکمیل شده و تمام می شود و فقط کارهای نگهداری و رنگ آمیزی جداول باقی خواهد ماند و عملا پروژه های بزرگ شهر به سرانجام می رسد.

شهردار کرمانشاه اظهار کرد: پیاده راه شدن خیابان مدرس باعث بالا رفتن داد و ستد مغازه‌های این خیابان تجاری می‌شود و به صورت استثنایی نوع کسب و کار را در این خیابان افزایش می‌دهد و فاز اول طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس از حد فاصله میدان آزادی تا چهار راه اجاق و فاز دوم از چهار راه اجاق تا میدان انقلاب اجرا می‌شود.

طلوعی تصریح کرد: طول اجرای این طرح یک هزار و ۸۰۰ متر  و مسیر تردد حمل و نقل در این خیابان به صورت خط بی. آر. تی  است که ۶ ایستگاه اتوبوس به فاصله حدود ۲۰۰ متر در این خط جانمایی می‌شودو  جدول گذاری دوبل و نرده گذاری برای این خیابان انجام خواهد گرفت، ادامه داد: دو طرف خط بی. آر. تی نیز پیاده راه می‌شود که عرض تقریبی آن ۳.۵ متر و به صورت سنگ فرش خواهد بودو برای این طرح آیتم‌های منظر شهری، ایمنی، تخلیه و بارگیری مراکز تجاری و سهولت احداث پیش بینی شده است.

وی در پایان افزود: الکترونیکی شدن آرشیو اسناد موجود در شهرداری یکی از موارد مهم در ارائه خدمات مطلوب شهروندی است که موجب حفظ، نگهداری و دسترسی سریع و آسان به اسناد می‌شود وشهرداری کرمانشاه از ابتدای امسال اقدام به الکترونیکی کردن آرشیو اسناد و پرونده‌های مناطق هشتگانه شهرداری، اداره املاک، سازمان آتش نشانی، سازمان پارک‌ها و… کرد و هم اکنون حدود ۸۰ درصد از این طرح انجام شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار