مدیر گمرک پرویزخان، بلاتکلیفی تانکرهای سوخت ایرانی در مرز پرویزخان را همکاری نکردن تجار و شرکت‌های حمل و نقل دو کشور اعلام کرد و گفت: با رای‌زنی‌های صورت گرفته این مشکل به زودی حل می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 24 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مسلم احمدی‌نصر بلاتکلیفی تانکرهای سوخت ایرانی در مرز پرویزخان را همکاری نکردن تجار و شرکت‌های حمل و نقل دو کشور اعلام کرد و اظهار داشت: با رای‌زنی‌های صورت گرفته این مشکل به زودی حل می‌شود.

وی با بیان اینکه قبل از شیوع کرونا حمل سوخت به عراق به صورت حرکت یکسره تانکر سوخت ایرانی به عراق انجام می‌شد، افزود: با شیوع کرونا حمل سوخت به صورت انتقال تانکر به تانکر در مرز صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک پرویزخان گفت: انتقال تانکر به تانکر به طرف عراقی روزانه بیشتر از ۵۰ تانکر پذیرش نمی‌کند که همین موضوع باعث شده بقیه تانکرهای سوخت که روزانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تانکر هستند در صف‌های طولانی و روزهای متمادی معطل باشند.

وی ادامه داد: در پی مذاکرات ۲۰ روز گذشته سرکنسولگری کشور ایران با مقامات اقلیم کردستان عراق مقرر شد برای تصحیح در امر صادرات روزانه ۵۰ درصد از حمل سوخت به صورت یکسره و ۵۰ درصد نیز از طریق تانکر در مرز انجام شود.

احمدی‌نصر تصریح کرد: با اجرای این قرارداد روزانه حدود ۲۰۰ تانکر سوخت به آنسوی مرز حمل و معطلی رانندگان بسیار کم می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار