مدیر شبکه بهداشت و درمان دالاهوبا اشاره به وضعیت خطرناک کرونا در این شهرستان از از سادات اهل حق خواست که به مردم یارسان توصیه کنند امسال از برگزاری مراسم در عید «خاوندکار» خودداری کنند.
کد خبر: ۹۱۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 25 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،غلامرضا عزیزی، اظهار داشت: با افزایش بی‌سابقه بیماری و فوت ناشی از بیماری کرونا روبهرو هستیم و در شهرستان دالاهو نیز وارد مرحله خطرناکی شده‌ایم و وضعیت عادی نیست.

وی ادامه داد:با توجه به ایام عید خاوندکار جامعه یارسان از سادات اهل حق که با نوشتن نامه از مردم یارسان درخواست کنند که ازبرگزاری این مراسم خوداری کنند؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دالاهو ادامه داد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنم از هرگونه مسافرت، برگزاری مراسم عروسی، عزا و عیادت از بیماران خوداری کنند.

وی از عموم مردم خواست هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند و افزود: شهروندان از مراجعه غیرضروری به مراکز بهداشتی درمانی خوداری همچنین از حضور در مکان‌های شلوغ و پرتردد بپرهیزید و از نزدیک شدن و تماس با افرادی که دارای علائم آنفولانزا وسرماخوردگی هستند خوداری کنند.

عزیزی گفت: تاحد امکان جهت امور غیرضروری از منزل خارج نشوید، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرید و با رعایت نکات بهداشتی نگهبان سلامتی خود و دیگران باشید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار