عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری شهرستان هرسین گفت:  ظرفیت بستری در بیمارستان شهدای هرسین تکمیل شده وباید با رعایت پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و عدم حضور در سطح شهر مدافعان سلامت را یاری نماییم.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 26 October 2020

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:مردم باید وضعیت قرمز و پرخطر شهرستان را جدی بگیرند و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از حضور در سطح شهر خودداری نمایند و فقط برای انجام امور ضروری از خانه خارج شوند.

وی خاطر نشان کرد:تعطیلی بازار برایحفظ‌سلامت‌مردم و قطع‌زنجیره ابتلا به کروناست و مردم باید از حضور در مراسمات فاتحه خوانی و هرگونه تجمع با جدیت خودداری نمایند.

کنجوریان افزود:کانال هایی تحت عنوان فاتحه‌خوانی و مراکزچاپ‌اعلامیه از مقصران حضور مردم در تجمعات هستند و ازامروز در صورت دعوت از مردم به منظور حضور در فاتحه خوانی صد در صد تحت‌پیگردقضایی قرار خواهند گرفت ،همچنین از صاحبان عزا خواست به منظور شادی روح میت خود و احترام به مردم و جلوگیری از ابتلای مردم به کرونا مراسم عزاداری خود را به بصورت محدود و با حداقل اطلاع رسانی و در کمترین زمان ممکن برگزار کنند.

سرپرست فرمانداری هرسین تاکید کرد: مسیر های ورودی آرامستان ها و روستاهای هدف گردشگری شهرستان باید مسدود شوند بخاطر قطع زنجیره کرونا در مراکز تفریحی و روستاهای هدف گردشگری شهرستان هرسین حضور پیدا نکنند.

وی در پایان گفت:واحد های صنفی که پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند پلمب می شود و صورت ادامه و در صورت تکرار فهرست آنان در رسانه ها منتشر خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار