رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۰ نفر بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 26 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مهدی محمدی در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۱ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۱۲۸ نفر از بیماران، بدحال بوده و در بخش‌های آی.سی.یو تحت مراقبت و ۳۷ نفر با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در بیمارستان امام رضا(ع) ۱۱۱ نفر، در بیمارستان گلستان ۶۷ نفر، بیمارستان نسیم ۱۶ نفر و در بیمارستان فارابی ۱۷۴ نفر بستری هستند.

وی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۰ نفر بوده با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۱۸ نفر رسیده است.

محمدی در خصوص اعمال محدودیت‌های شدید در 6 شهرستان استان (شهرستان‌های پاوه، جوانرود، اسلام آبادغرب، هرسین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب)به مدت یک‌هفته، گفت: هرگونه محدودیت در کاهش رفت و آمد مطمئنا تعداد ورودی‌های بیمارستان و به تبع آن آمار مرگ و میر را کاهش می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار