نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم فرمایش رهبر معظم انقلاب نصب‌العین همگان قرار گیرد و تذکرات ایشان در عمل رعایت شود.
کد خبر: ۹۱۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 27 October 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،رهبر معظم انقلاب روز شنبه سوم آبان ماه در دیدار با رییس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رییس جمهوری و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.

شهریار حیدری روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس‌جمهوری و اعضای ستاد ملی کرونا، افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید برای جایگاه ها حرمت قایل شویم و توهین نابجا اما سوال جایز است.

وی با بیان اینکه در گذشته نیز بعد از فرمایش معظم‌له نمایندگانی که سوال مطرح کرده بودند فرامین رهبری را به عنوان فصل‌الخطاب نصب‌العین قرار دادند، تاکید کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همگان فصل الخطاب و قابل اجرا است و باید نصب العین همه قرار بگیرد.

حیدری اظهار داشت: جایگاه رییس جمهوری یک جایگاهی بزرگ است ولی در عمل باید پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشد.

او گفت: رییس جمهوری نیز اگرچه از نظر عملکردی قابل انتقاد است ولی توهین به ایشان جایز نیست و مسایل باید با سوال و حفظ جایگاه ها مطرح شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به اینکه نماینده مردم و زبان مردم هستند و دغدغه حل مشکلات مردم را دارند حق سوال پرسیدن دارند ولی سوال با توهین فرق دارد.

مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس شورای اسلامی به تازگی در توییتر با اشاره به سخنان دکتر روحانی در باره صلح امام حسن، خطاب به رییس جمهوری گفته بود: اگر خواست مردم ملاک باشد، مقام معظم رهبری باید دستور دهند رییس جمهور هزار بار اعدام شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار