مهدی محمدی درگفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:موج سوم کرونا بسیار سخت تر از پیش و آمارها بسیار بالاست،ظرفیت بیمارستان ها پر شده است.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 29 October 2020

مهدی محمدی در خصوص آخرین وضعیت کرونا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:دربیمارستان های استان حدود ۱۰۰۰ نفر بستری هستند درحالی که نسبت به روزهای گذشته بیش از۲برابر و لحظه به لحظه تعدادمبتلایان افزایش می یابد.

 

این مسئول وضعیت شهرستان های استان را نیز نامساعد دانست وگفت:برای کنگاور ۴۱تخت کرونایی درنظرگرفته ایم درحالی که ۵۱بیمارکرونایی بستری اند،برای بیمارستان اسلام آبادغرب۴۰تخت درنظرگرفته ایم.

محمدی از رفتار مردم در چنین شرایط وخیمی انتقادکرد و گفت:با توجه به محدودیت های جدید همچنان در سطح شهر تجمعات گسترده و عدم رعایت پروتکل ها مشاهده می شود که این کار ظلم به خود،خانواده و جامعه است.

وی تصریح کرد:در مرحله ی اول در بیمارستان ها ۸۰۰تخت برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شد درحالی که الان این تعداد به ۹۲۶تخت رسیده و هم اکنون روی ۱۴۰۰تخت برنامه ریزی کرده ایم و شاید مجبور باشیم بعضی بیمارستان ها ی استان را به صورت کامل به کرونا اختصاص دهیم و حتی با کمبود پرستار نیز مواجه هستیم و از پرستارانی که مشغول به کار نیستند خواستار پیوستن به تیم درمان برای خدمت در بیمارستان ها هستیم.

وی درپایان به این نکته اشاره کرده که تمام مردم سطح شهر مبتلا به کرونا می شوند مگر خلاف این ثابت شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار