محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل ذهاب از پایان تعطیلی این شهرستان و آغاز روند عادی فعالیت ادارات و سازمان ها در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 15 November 2020

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه شهرستان سرپل ذهاب یکی از ۶ شهرستان پرخطر و قرمز استان است، با استقبال مردم، تعطیلات دو هفته ای در این شهرستان دو روز پیش از موعد مقرر آغاز و ۱۶ روز به طول انجامید.

وی ادامه داد: کلیه اصناف و ادارات ( به جز دستگاه های خدمات رسان: آب، برق، گاز، شهرداری و مراکز بهداشتی، درمانی) تا ٢١ آبان ماه تعطیل بودند. تعطیلی ها با مشارکت بالای شهروندان صورت پذیرفت و یکی از پر تراکم ترین حوزه های محیطی شهرستان یعنی بازار میوه فروش ها که بالغ بر ۴۰۰ واحد صنفی در آن فعالیت می کردند با تلاش های شهرداری و مشارکت بازاریان، میوه فروشان و خرازی ها تعطیل شد.

فرماندار سرپل ذهاب تعطیلات دو هفته ای را در روند حفظ سلامت شهروندان موثر دانست و گفت: نظارت ها در طول این ١۶ روز با دو اکیپ بازرسی انجام شد. همچنین بیش از ۲۰ خودروی آتشنشانی و آمبولانس از طریق بوق،بلندگو، آژیر و اعلام وضعیت خطر،آگاه سازی های لازم را انجام دادند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب اقدامات مذکور را در تغییر نگرش شهروندان نسبت به جدی بودن بیماری و حفظ پروتکل های بهداشتی موثر عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مردم فهیم شهرستان سرپل ذهاب در طول این ١۶ روز با همتی کم نظیر مسئولین را در اجرای محدودیت ها همراهی کردند و ترددها در شهر کاهش چشمگیری یافت.

جمالی نیا در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی  مردم در اجرای محدودیت ها تاکید کرد: با وجود اتمام تعطیلات دو هفته ای و آغاز روند عادی فعالیت های ادارات، سازمان ها و بازار صنفی از صبح شنبه، محدودیت ها ادامه داشته، مکان هایی مثل سالن های ورزشی و کشتی، استخرها، آرامستان ها و پارک ها تعطیل هستند و نظارت بر بازار تداوم دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار