مدیر مدارس صدرای ولایت تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از تحصیل ۵۹۵ دانش آموز در مدرسه‌های صدرای ولایت کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 15 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،قباد رده در خصوص مدارس صدرای ولایت در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری، ۵۹۵ دانش آموز در هشت مدرسه صدرای ولایت استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از این تعداد دانش آموز، ۵۵۵ نفر در مقطع دوم متوسطه و ۴۰ نفر نیز در مقطع اول متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مدارس صدرای ولایت تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد هشت مدرسه صدرای ولایت در سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد هفت مدرسه در مقطع دوم متوسطه و یک مدرسه نیز در مقطع اول متوسطه مشغول به فعالیت است.

رده با اشاره به شهرستان‌های دارای مدارس صدرا در استان کرمانشاه، تصریح کرد: هم اکنون شهرستان سنقر کلیایی دارای ۲ مدرسه دخترانه و پسرانه در مقطع دوم متوسطه و یک مدرسه صدرای پسرانه در مقطع اول متوسطه، شهرستان کرمانشاه دارای ۲ مدرسه صدرای پسرانه و دخترانه در مقطع دوم متوسطه و شهرستان‌های اسلام آباد غرب، هرسین و کنگاور نیز هر کدام دارای یک مدرسه صدرای ولایت پسرانه در مقطع دوم متوسطه هستند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان از این مدارس در ابتدای سال تحصیلی جاری هشتمین مدرسه صدرای استان راه اندازی شده و آمار دانش آموزان مدارس صدرای استان نسبت به سال تحصیلی گذشته ۶۴ نفر افزایش یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار