فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:هفته ایمنی به منظور فرهنگ سازی در راستای افزایش ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای نامگذاری شده است.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 16 November 2020

فریبرز کرمی به مناسبت هفته ایمنی حمل و نقل در گفتگو با خبرنگار تابناک  کرمانشاه اظهار کرد: این هفته از شنبه ۲۴آبان ماه با عنوان روز آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک است آغاز شده و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و بهره‌گیری از برنامه شاد برنامه ریزی جهت فرهنگ سازی و آموزش کودکان و نوجوانان صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد : روز یادمان قربانیان سوانح رانندگی است که با هماهنگی جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، مطالبی آموزنده و آموزشی جهت انتشار در فضای مجازی، تبلیغات محیطی در پایانه های باری و مسافری تهیه و منتشر شده و روز ایمنی موتور سواران نامگذاری شده است که در این روز با همکاری پلیس راه و راهبر کلاس ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان به راکبان موتور سیکلت کلاه ایمنی اهداء خواهد شده است.

کرمی گفت: روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه، به نام روز مشارکت علماء و روحانیون در توسعه فرهنگ ایمنی نام گذاری شده است که با همکاری روحانیون، طرح جمع آوری احکام و استفتائات در موضوع ایمنی و مقررات رانندگی، مصاحبه با روحانیون و تأکید بر موضوع رعایت حق الناس و امر به معروف در رانندگی و ترافیک انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: همچنین روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه، به نام هیئت دولت و پیام ریاست محترم جمهوری این هفته دنبال خواهد شدو روز پنج شنبه ۲۹ آبان ماه، به نام روز حمل و نقل بدون حادثه نام گذاری شده است که با همکاری پلیس راه و راهبر، اورژانس، هلال احمر، صدا و سیما، انجمن های صنفی حمل و نقل فراخوان داده شده است. برای برگزاری مانور ماشین آلات با رعايت کلیه پروتکل های بهداشتی و حضور در محورهای اصلی استان، اقدام به گشت های دروازه ای جهت بازرسی وسایل نقلیه عمومی و ناوگان حمل و نقل باری تشدید حضور راهبران در محورهای اصلی برگزار خواهد شد.

کرمی اظهار کرد: روز جمعه ۳۰آبان ماه، روز تریبون نماز جمعه نام دارد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری آن با هماهنگی صورت گرفته ستاد اقامه نماز، پیامک هایی با مضامین رعایت ایمنی، جهت ارسال به شهروندان آماده شده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار