معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کنگاور گفت: با تداوم اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه شاهد نمایش جلوه‌های ویژه‌ای از این رزمایش در طول هفته بسیج در این شهرستان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 17 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، هوشنگ یوسفی روز دوشنبه در جلسه گرامیداشت هفته بسیج در سرسرای فرمانداری کنگاور، تاکید کرد: فعالیت محله ای بسیج حلال بسیاری از مشکلات مردم خواهد بود که اساس آن مسجدمحوری است، زیرا مسجد باید مرکز حل مشکلات مردم باشد.

وی افزود: ترویج فرهنگ شهدا، گردآوری زندگی نامه شهدا و وصیت نامه شهدا تلاش برای چاپ آن باید در اولویت دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغاتی قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کنگاور هم در این جلسه با اشاره به در پیش بودن سالروز تأسیس شجره طیبه بسیج و هفته بسیج اظهار داشت: حدود ۴۱ سال از عمر بابرکت مجموعه بسیج می‌گذرد؛ مجموعه‌ای که در بحبوحه انقلاب با فرمان امام (ره) به‌عنوان یک نهاد انقلابی برگرفته از مردم شکل گرفت و همچنان در کنار مردم است.

سرهنگ علی اصغر آله دانه با بیان اینکه بسیج تا امروز توانسته خدمات ارزشمندی به جامعه ارایه دهد و اوج این خدمات و افتخارات در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد، افزود: در طول این سال‌ها هرجا که انقلاب به حضور بسیج نیاز داشت شاهد حضور موثر و نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف بودیم.

او با بیان اینکه تعداد زیادی از برنامه‌های این هفته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد محدود شرکت کنندگان اجرا می‌شود، گفت: در طول این هفته در صورت امکان و اجازه ستاد مقابله با کرونا شهرستان، با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرده و با آرمان‌های فرزندان آنان تجدید میثاق می‌کنیم.

وی افزود: از ظرفیت پایگاه‌های بسیج برای دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک به عنوان آمران به معروف استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه کنگاور همچنین درباره اجرای گشت‌های محله‌ور گفت: با تأکید شورای امنیت کشور، گشت‌های محله‌ور رضویون بسیج فعال است و بسترهای تقویتی برای آنها اندیشیده شده است. با قوه قضاییه ‌و نیروی انتظامی هم هماهنگی شده و این گشت‌ها در حال انجام است و تقویت خواهند شد.

نواختن صدای زنگ مقاومت در مدرسه هدف یا شبکه شاد، تجلیل از رزمنده های دفاع مقدس، اجرای رزمایش ها رفع آلودگی های عمومی، برگزاری مسابقات سبک زندگی و پرداختن به خانواده متعالی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا از جمله برنامه های هفته بسیج در کنگاور است.

کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و از حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار