محمدرضا کماسی در گفتگو با تابناک:
مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی از برگزاری برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی در سنقروکلیایی خبر داد و گفت: این برنامه ها به دلیل رعایت محدودیتهای بهداشتی به صورت مجازی و با شعار "دانایی؛ مانایی" ، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 17 November 2020

محمدرضا کماسی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هنری، هفته کتاب و کتابخوانی با توجه به محدودیتهای بهداشتی بیشتر برنامه ها با شعار "دانایی و مانایی" در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور بیشتر برنامه‌های این اداره در هفته کتاب و کتاب‌خوانی با شعار "دانایی؛ مانایی"، به صورت مجازی برای علاقمندان کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

کماسی با تاکید بر اجرای برنامه های اداره در چهارچوب پروتکل های بهداشتی افزود:محدودیتهای ویروس کرونا را باید به یک فرصت تبدیل کنیم و نباید تصور کنیم که این ویروس میتواند نگرش‌ها را تغییر دهد بلکه این ویروس فقط باعث تغییر روش‌ها و ابزارها در اجرای برنامه هاست، به این صورت که وقتی درباره فعالیت‌های مجازی در هفته کتابخوانی صحبت می‌کنیم هدف کتاب و کتابخوانی است و این تغییرها صرفا در شیوه رواج کتابخوانی ایجاد میشود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب خوانی، تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی"درخانه بمانیم، درخانه بخوانیم" ، پویش 5دقیقه با کتاب در فضای مجازی، رونمایی از کتابهای منتشر شده در سال جاری توسط نویسندگان شهرستانی در فضای مجازی، تجهیز کتابخانه های کوچک اصناف سطح شهر، تقدیر از مروجان و فعالان کتابخوانی و دیدار و بازدید از کتابفروشی های سطح شهر از جمله برنامه های این هفته کتابخوانی میباشد.

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود: درسال جاری متاسفانه با توجه به محدودیتهای بهداشتی نتوانستیم نمایشگاه کتاب را برگزار کنیم، لذا چنانچه در هفته های پیش رو امکان برگزاری نمایشگاه را از سوی مراجع ذیصلاح دریافت نماییم ، میتوانیم برگزاری نمایشگاه کتاب را نیز با تخفیفات ویژه بالای50درصد، برای دوستداران کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار