معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه :
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ارتباط مستمر با کتاب و مطالعه را از ویژگی های جامعه موفق است تاکید کرد: جامعه ای که کتابخوان باشد همراهی بیشتری با حفظ سلامت عمومی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 17 November 2020

به گزارش خبرنگار  تابناک کرمانشاه ،حسین خوش اقبال در آئین تجلیل از کتابخوانها،کتابداران و انجمن های کتاب خانه های عمومی استان که به صورت وبیناری برگزار شد گفت: علیرغم قرار داشتن در شرایط بیماری کرونا مجموعه کتابخانه های استان تلاش خوبی برای استمرار فرهنگ مطالعه در جامعه داشته اند.

وی افزود:شاید کتابخانه ها تعطیل باشند اما فرصت مطالعه نه تنها محدود نشده  بلکه به واسطه شرایط کرونایی و حضور فرزندان در خانه ها بیشتر نیز شده است. 

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به فرصت و ظرفیت های فضای مجازی برای مطالعه و کتابخوانی افزود: از این فضای گسترده و فراگیر می توان برای ترویج و تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بخوبی بهره برد.

خوش اقبال همچنین نقش کانون های مساجد و مدارس را در تقویت فرهنگ مطالعه بسیار موثر دانست و گفت:خوشبختانه فرمانداران در شهرستانها نیز یکی از اولویت های خود را توجه به مطالعه و کتابخانه ها قرار داده اند.
در ادامه این آئین به شکل ویدئو کنفرانسی از ۵ انجمن برتر کتابخانه های استان، کتابداران و کتابخوان های نمونه تجلیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار