معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از تمام مشمولان خواست تا قبل از اعزام به خدمت با مراجعه به مراکز غربالگری کرونا، تاییدیه عدم ابتلا به کرونا دریافت کنند.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 17 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا؛سرهنگ علی اشرف نجفی از تجمیع اعزام مشمولان خدمت در آذرماه خبر داد وافزود: مشمولانی که تاریخ برگ اعزام به خدمت آنها اول یا سوم آذرماه است، بصورت تجمیعی اول آذرماه اعزام خواهند شد.

وی افزود: این دسته از مشمولان باید راس ساعت هفت صبح روز شنبه (اول آذر) درب معاونت وظیفه عمومی جهت اعزام حاضر باشند.

نجفی خاطرنشان کرد: مشمولانی که قرار است به مراکز آموزشی خارج از استان اعزام شوند هم باید درب معاونت وظیفه عمومی در ساعت و تاریخ اعلام شده حاضر شوند و از همین محل با هزینه وظیفه عمومی و با رعایت پروتکل ها با خودروهای تامین شده به این مراکز اعزام می شوند.

وی یادآور شد: تمام مشمولان باید یک یا دو روز قبل از اعزام حتما به مراکز غربالگری کرونا مراجعه کرده و عدم ابتلای آنها به کرونا در این مراکز تایید شود.

وی افزود: همچنین این دسته از مشمولان هم اکنون می توانند با مراجعه به مراکز پلیس +10 "برگ محل مراجعه" خود را دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش مدت آموزشی سربازی گفت: این مدت در مرزبانی از سه ماه به دو ماه و در آموزشی انتظامی و ارتش از دو ماه به یک ماه کاهش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم پیگیری معافیت تحصیلی توسط مشمولانی که در دانشگاه پذیرفته شده اند گفت: تمام مشمولانی که در مهرماه امسال در مراکز دانشگاهی پذیرفته شده اند باید از طریق دانشگاه پیگیری مدارک معافیت تحصیلی بوده و این مدارک را به مراکز پلیس+10 تحویل دهند و اگر این کار را انجام دهند مشمول غایب محسوب می شوند.

نجفی تصریح کرد: آن دسته hc سربازانی که هم اکنون در خدمت هستند و مشخص شده در دانشگاه پذیرفته شده اند با داشتن سه شرط می توانند مشمول "ایست خدمتی" شده و به دانشگاه بروند.

وی در تشریح این شروط گفت: این دسته سربازان باید در سن قانونی دانشگاه رفتن باشند(زیر 20 سال باشند)، همچنین باید مقطع قبولی آنها کارشناسی باشد و غیبت هم نداشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: مشمولانی هم که تاریخ اعزام آنها آذرماه است چنانچه مشخص شده در دانشگاه قبول شده اند باید با در دست داشتن مستندات قبولی به مراکز پلیس +10 رفته و تاریخ اعزام خود را به سوم اسفندماه امسال به تعویق بیندازند و تا آن زمان باید به دانشگاه مراجعه کرده و معافیت تحصیلی اخذ کنند.

وی در ادامه از تمامی مشمولان غایب هم خواست تا هرچه سریعتر برای تعیین تکلیف خدمت خود اقدام کنند و بدانند محدودیت ها برای آنها بیشتر خواهد شد.

نجفی خاطرنشان کرد: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود می توانند با سامانه 096480 در ساعات اداری تماس گرفته یا سوالات خود را به سامانه پیامکی 110206010 ارسال کنند.

وی افزود: همچنین افراد می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.vazifeh.police.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار