رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وضعیت کرونا در تمام شهرستانهای استان قرمز است و شهرستانی با وضعیت زرد و نارنجی نداریم.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 17 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا؛دکتر محمودرضا مرادی با اشاره به انتشار برخی جداول در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان های استان، گفت: در این جداول که هیچ یک مورد تایید نیست برخی شهرستان های استان با وضعیت قرمز، برخی نارنجی و برخی با وضعیت زرد کرونا اعلام شده و این درحالی است که در حال حاضر تمام شهرستان های استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

مرادی از مردم خواست تا اخبار مربوط به کرونا را حتما از مراجع و رسانه های رسمی پیگیری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت کرونا پایدار نیست، گفت: رنگ بندی وضعیت کرونا به معنی ثبات این وضعیت نیست و با کوچکترین بی احتیاطی وضعیت شهرهای زرد و نارنجی هم به راحتی قرمز می شود و مردم باید دقت داشته باشند که وضعیت کرونا تابع رفتارهای بهداشتی آنهاست.

وی افزود: اگر مردم همکاری کرده و پروتکل ها را به دقت رعایت کنند و در کنار استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی را هم داشته و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند، می توانیم در مدت زمانی کوتاهی از وضعیت قرمز کرونا بیرون بیاییم.

مرادی تصریح کرد: کرونا همچنان در جامعه تاخت و تاز می کند و مردم باید بدانند این بیماری فعلا پایانی ندارد، بنابراین همه باید یاد بگیریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار کرونا زندگی کنیم.

وی به سیر صعودی مبتلایان و فوتی های کرونا در استان هم اشاره کرد وافزود: در چند روز اخیر فوتی های کرونا سیر صعودی داشته و امروز هم 17 نفر دیگر از هم استانی هایمان را از دست دادیم تا رقم فوتی های کرونا در استان به 1116 نفر برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: همه باید بدانیم که قربانی بعدی کرونا مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که کرونا سراغ هریک از ما بیاید، بنابراین همه باید برای حفظ سلامت و جان خود و عزیزانمان کرونا را جدی گرفته و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار