دادستان کرمانشاه:
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت:با متخلفین حادثه خیابان دبیراعظم برخورد می کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 19 November 2020

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک کرمانشاه،شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در واکنش به انتشار فیلمی از تجمع در یکی از خیابان های کرمانشاه، اظهار کرد: عصر روز گذشته (28 آبان) مامورین اجرائیات شهرداری کرمانشاه در راستای اجرای دستور العمل ستاد مقابله با کرونا در رابطه با ممنوعیت فعالیت کسبه و بازاریان از ساعت 18 به خیابان دبیراعظم کرمانشاه که یکی از مراکز اصلی خرید شهر محسوب می شود، مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: زمانی که مامورین اجراییات شهرداری مشغول دادن تذکر به برخی از کسبه این خیابان بودند که دستورالعمل ها را رعایت نمی کردند با اعتراض و برخورد شدید تعدادی از آنها مواجه شدند.

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: بدنبال این مسئله درگیری بین کسبه این خیابان و مامورین اجرائیات بوجود می آید و پس از آن گروهی از مردم نیز تجمع می کنند.

وی بااشاره به انتشار گسترده فیلم این تجمع در فضای مجازی، اعلام کرد: متاسفانه برخی از شبکه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران با بازپخش این فیلم از حضور نیروهای امنیتی و برخورد آنها با کسبه و مردم خبر داده اند، درحالی که هیچکدام از نیروهای نظامی و امنیتی همانطوری که در فیلم مشاهده می شود در این تجمع حضور نداشته اند.

کرمی در ادامه از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفین این حادثه خبر داد و تاکید کرد: بصورت ویژه بررسی ابعاد مختلف این حادثه را در دستور کار قرار داده ایم و با مامورین متخلف اجرائیات و هم با کسبه ای که بی توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا هستند، برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه با تاکید براینکه دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا برای همه لازم الاجراست، اعلام کرد: از همه شهروندان و بازاریان می خواهیم که به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با سعه صدر برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس همکاری لازم را با دستگاه های ذیربط داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار