عزیزالله عباسپور در گفتگو با تابناک:
مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه از اجرای قانون دریافت مالیات از صاحبان منازل خالی از سکنه خبر داد و گفت: این قانون به منظور کاهش اجاره بها مسکن اجرایی شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ 19 November 2020

عزیزالله عباسپور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کارگروه مبارزه با پول شویی و تراکنش های مالیاتی برای مبارزه با فرار مالیاتی و پول شویی وجود دارد که تخلفات این حوزه را پیگیری و اقدامات لازم جهت مبارزه با فرار مالیاتی را انجام می دهد.

وی در ادامه ابراز داشت: گزارش های مردمی نیز برای رسیدگی به این بخش ارجاع می شوند که تا کنون گزارش های بسیاری به دست ما رسیده، شهروندان می توانند از طریق سامانه ی مردمی ۱۵۲۶ گزارشات خود را ارسال کنند.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه عنوان کرد:مالیات به تمام اصنافی که درآمدزایی دارند تعلق می گیرد، به این ترتیب همه اصناف مشمول پرداخت مالیات هستند.

عباسپور تاکید کرد: از سال گذشته مجلس طرحی را تحت عنوان دریافت مالیات از صاحبان خانه های خالی از سکنه به منظور کاهش قیمت اجاره ها در نظر داشت که امسال به تصویب رسید، بر اساس این طرح صاحبان خانه هایی که خالی از سکنه هستند و سند خانه ی دیگری به نامشان است، شناسایی و مشمول پرداخت مالیات می شوند علاوه بر این ماشین های گران قیمت، شاسی بلند و دوکابین هم باید مالیات پرداخت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار