محمد مهدی خوشبخت بازیکن کرمانشاهی تیم فوتبال جوانان سپاهان اصفهان از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان دعوت شد.
کد خبر: ۹۱۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ 19 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،این بازیکن 18 ساله کرمانشاهی در خصوص برپایی این دور از اردوی تیم ملی فوتبال جوانان، اظهار کرد: 25 بازیکن از سوی کادر فنی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که اسفندماه امسال به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد، به این دور از اردوها دعوت شده اند.

وی اضافه کرد: این مرحله از اردوها از یکشنبه آینده(دوم آذر) آغاز می شود و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این برای دومین مرتبه است که به اردوی تیم ملی جوانان دعوت می شود، گفت: سال گذشته تا مرحله چهارم از اردوها در ترکیب تیم ملی بودم، اما متاسفانه پیش از اردوی روسیه دچار مصدومیت شدم و از مابقی اردوها جا ماندم.

وی در ادامه شرایط این روزهایش را برای حضور در اردوی تیم ملی خوب توصیف کرد و افزود: می خواهم روزی پیراهن تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورم را بپوشم، لذا برای رسیدن به این هدف با روحیه پیش می روم.

این بازیکن تیم جوانان سپاهان اصفهان گفت: همچنین در سطح باشگاهی هم بدنبال حضور در ترکیب تیم سپاهان در رقابت های لیگ برتر فوتبال هستم.

وی که پنج سالی است برای باشگاه سپاهان اصفهان توپ می زند در ادامه در خصوص چگونگی حضورش در این باشگاه هم گفت: تا پیش از سیزده سالگی در تیم یگانه زاگرس کرمانشاه که یکی از تیم های رده پایه بود بازی می کردم و البته کاپیتان تیم منتخب استان هم بودم، اما از 13 سالگی به اصفهان آمدم و با دادن تست وارد تیم نوجوانان این باشگاه شدم و اکنون پنج سالی است که با شرایط خوبی در باشگاه سپاهان فوتبالم را ادامه می دهم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار