مراد علی تاتار در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: با توجه به شدت شیوع کرونا اعمال محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه جاری در این شهرستان اجرامی‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 20 November 2020

مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبه های ستاد ملی مدیریت کرونا از روز شنبه با اجرای قوانین منع تردد در شهرستان قصرشیرین با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد:از روز شنبه ظرفیت کارکنان ادارات در قصرشیرین ۵۰ درصد و مشاغل و کسب و کارهای غیرضروری نیز تعطیل می شود و تنها مشاغل دسته یک شامل نانوایی ها، اغذیه فروشی ها و سوپرمارکت ها و عرضه کننده میوه و خشکبار و قصابی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت و به ارایه خدمات به مردم می پردازند.

فرماندار شهرستان قصرشیرین افزود: تمامی اجرای این محدودیت ها فقط برای حفظ سلامت مردم است و برگزاری تمامی آیین های عزا و عروسی در شهرستان تا اطلاع ثانویی ممنوع  و با برگزارکنندگان این آیین ها از طریق دستگاه قضا برخورد قاطع می شود.

تاتار تصریح کرد: با توجه به موج سوم ویروس کرونا و بحران پیش آمده مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده های خود در منزل بمانند وبا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک مانع از شیوع این ویروس شوند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار