عملکرد همه مردم، مسئولان ودستگاه ها در اجرای این طرح، که تنها هدف آن صیانت ازسلامت جامعه وپیشگیری ازقربانی شدن تعداد بیشتری از هموطنان عزیزمان در اثر بیماری کرونا است، دقیقا رصد می شود و روند اجرای آن به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 20 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ، درکنار وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، بعنوان رکن مهم اجرایی و عملیاتی برنامه مبارزه با کرونا که همه بخش های مختلف کشور درخدمت آن هستند وهمچنین رسانه‌ها و در رأس آنها سازمان صدا وسیما که نقش بی بدیلی در اجماع سازی، اقناع و همراهی افکار عمومی را بر عهده دارند،مردم شریف ایران، رکن اصلی در تحقق اهداف مورد نظر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا را در راستای طرد و ریشه کنی این بیماری از خانه وکاشانه خود ومیهن عزیز اسلامی می باشند.

 تنها و تنها با رعایت حداکثری همه مقررات و ملاحظات مبارزه با بیماری کرونا ازسوی مردم است که می‌توان بیماری کرونا را کنترل کرد و امیدوار بود با اجرای محدودیت های جدید، بیماری را در زمان بندی مناسبی مهار کنیم و در این مرحله، ظرف سه تا چهار هفته، اولین طلیعه های نتایج فداکاری ها و همدلی های عمومی مردم را شاهد باشیم.

 درخواست صمیمانه ومصرانه قرارگاه از همه مردم صبور و بصیر این است که بدقت مراقب خود، خانواده خویش واطرافیان خود باشند وبعلاوه با اجرای مقررات بهداشتی و رعایت محدودیت ها، از سلامت جامعه خود صیانت نمایند.

درمراحل پیش رو؛ متناسب با روند اجرای برنامه های مبارزه با کرونا، اطلاعات مورد نیاز از طریق اطلاعیه های قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا وحسب ضرورت اطلاعیه های کمیته های تابعه ستاد ملی، به استحضارخواهد رسید.

 درپایان با ابراز مراتب سپاس و احترام به فرد فرد اعضای کادربهداشت و درمان کشور که در خط مقدم مبارزه با کرونا درحال جانفشانی هستند، از محضر پروردگار قادر متعال، صحت وسلامت و بهروزی همه این عزیزان، علو درجات شهدای سلامت، شفای عاجل وکامل مبتلایان والتیام آلام خانواده های قربانیان ویروس منحوس کرونا را مسألت داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار