دادستان عمومی و انقلاب جوانرود با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در نیمه اول آذرماه گفت: در این ۲ هفته با افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند و سلامت جامعه را به مخاطره بیندازند قاطعانه برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 21 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،«امین محمدی»افزود: باتوجه به اعمال محدودیت های جدید دراین ۲ هفته کلیه اصناف و بازاریان شهرستان جوانرود باید در این راستا نهایت همکاری وهمیاری را با ستاد کرونا داشته باشند و دستورات آن را رعایت کنند.

وی اظهارداشت: بازرسان اصناف جوانرود نیز باید درراستای مصوبه ستاد کرونا و دستورالعمل این ستاد به قید فوریت وجدیت تمام، نسبت به بازرسی و برخورد با متخلفان در صورت تخطی از دستورات و مصوبات ستاد کرونا اقدام و برابر مقررات با آنها برخورد و نسبت به معرفی آنان به شعبه دادستانی این شهرستان اقدام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب جوانرود خاطرنشان کرد: هرشهروند وصنوفی که برخلاف مصوبات ستاد کرونا شهرستان اقدام نماید اقدام وی با توجه به اینکه سلامت مردم وشهروندان جوانرودی را به خطرمی اندازد برای ما حایز اهمیت می باشد به مصداق بارز تهدید علیه بهداشت عمومی وجرم محسوب می شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر قانون ومقررات با آنان برخورد قاطع خواهد شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
کرونا ۱۳ کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: ۱۳ هم استانی دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان به هزار و ۱۴۲ نفر رسید.

مهدی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ۱۳ نفر شامل هفت نفر در شهرستان کرمانشاه، ۲ نفر در شهرستان سرپل ذهاب و در شهرستان های اسلام آبادغرب، کنگاور، سنقر و قصرشیرین نیز هرکدام یک نفر می شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۶ نفر در استان کرمانشاه با علایم بیماری کووید ۱۹ بستری و ۲۲۶ مورد بیمار هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: از ابتدای اپیدمی تاکنون ۲۱ هزار و ۳۰۲ نفر با علایم کرونا در استان بستری شدند و ۱۹ هزار و ۱۱۸ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار