محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: تعطیلات ١۵ روزه از روز گذشته با همکاری و همراهی مردم و اصناف در شهرستان سرپل ذهاب آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 22 November 2020

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در شهرستان سرپل ذهاب قبل از آغاز تعطیلی های ١۵ روزه، روند آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم آغاز شده، این کار با اطلاع رسانی محیطی در شهرستان و اکیبی متشکل از ١۵ خودرو آمبولانس و آتش نشانی با کشیدن آژیر خطر و قرمز در سطح شهرستان و اعلام خطرات و تهدیدات ویروس کرونا انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته اطلاع رسانی به صورت متمرکز تر انجام شده، افزود: لازم است مردم، اصناف و بازاریان از جزئیات این امر آگاه شوند، همانطور که مستحضرید، ادارات به جز ادارات خدمات رسان با یک سوم نیرو فعالیت می کنند. با همراهی و همکاری مردم، اصناف و بازاریان و رسانه ها روز گذشته تعطیلات را با مشارکت بالا آغاز کردیم، کاهش تردد و استفاده از ماسک نیز در سطح شهرستان کاملا مشهود است.


فرماندار شهرستان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: تردد خودروهای غیربومی در شهرستان سرپل ذهاب ممنوع است و نیروی انتظامی با خودروهای متخلف به شدت برخورد می کند.

این مسئول تصریح کرد: دلیل اصلی منع رفت و آمد از ساعت 9 شب تا 4 صبح، محدود کردن دورهمی های فامیلی و خانوادگی است، این دورهمی ها یکی از عوامل مهم افزایش آمار مبتلایان می باشد، به همین منظور رفت و آمد در این ساعات با برخورد قاطع قانونی رو به رو می شود.

جمالی نیا تاکید کرد: فارغ از تعطیلات در وضعیت قرمز، کارکنان و اصنافی که جز مشاغل گروه یک محسوب می شوند، باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محل کار حاضر شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار