فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: مردم این شهرستان در اجرای محدودیت‌های کرونایی که از روز گذشته به منظور مهار موج سوم کرونا آغاز شده مشارکت فعالانه‌ای دارند.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 22 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،محبت جمالی نیا افزود: باتوجه به قرمز بودن وضعیت این شهرستان هم اکنون تمامی مشاغل گروه های شغلی غیرضروری تعطیل شده و همراهی بازاریان و اصناف در این طرح بسیار قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: نماینده تام الاختیار دادگستری، انتظامی، شهرداری، بهداشت و بخشداری نیز به طور ویژه بر شهرستان نظارت دارند تا در صورت مشاهده هرگونه برگزاری آیین های تجمعی مانند عروسی و عزا با بانیان برپایی چنین مجالسی برخورد کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: همچنین تیم بازرسی نیز به طور مستمر بر بازار و اصناف و اماکن عمومی نظارت دارند.

وی ادامه داد: باتوجه به قرمز بودن این شهرستان کارمندان ادارات به یک سوم کاهش یافته و همراهی مردم نیز بسیار خوب است.

او گفت: قانون منع تردد نیز در حال اجرا است و مدیریت و اجرای هدفمند و هوشمند محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی که مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا کشور است از دیروز اول آذرماه در شهرستان شروع شده است.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: در این طرح مبادی ورودی شهرستان از سمت قره بلاغ، پلیس راه و سرابگرم توسط عوامل پلیس انتظامی و پلیس راه کنترل شده و خودروهایی که قانون را زیر پا می گذارند ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

جمالی نیا ادامه داد: اجرای این طرح به منظور جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیربومی و خروج خودروهای با پلاک بومی جهت جلوگیری از ترددهای غیرضرور برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم است.

او افزود: همچنین تردد خودروهای پلاک بومی از ساعت ۲۱ شب تا ساعت چهار بامداد روز بعد نیز ممنوع بوده و در صورت مشاهده خودرو به صورت هوشمند به مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه خواهد شد و تنها خودروهای امدادی، دستگاه های خدمات رسان و شهرداری مجاز به تردد در شهرستان هستند.

وی افزود: مردم، اصناف و بازاریان، رسانه ها، سمن ها و فعالان اجتماعی در اجرای ممنوعیت ها و محدودیت های کرونایی همکاری و همراهی لازم را با ستاد مقابله باکرونا شهرستان داشته اند که قابل قدردانی است.

هم اکنون شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، هرسین، جوانرود و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان‌های اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت نارنجی هستند و در شهرستان دالاهو نیز وضعیت زرد است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار