استاندار کرمانشاه:
استاندار كرمانشاه گفت: مردم در اجرای طرح محدوديت هاي هوشمند مديريت كرونا نهايت همكاري را داشته اند و دستگاه هاي خدمات رسان نیز در اين ايام وظيفه دارند كه به مشكلات مردم توجه بيشتري داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 23 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛"هوشنگ بازوند" در نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی خدمات رسان براي اجرای طرح محدودیت های هوشمند مدیریت کرونا اظهار داشت: بايد انصافاً از مردم به دلیل رعايت اين تعطيلي ها و محدوديت ها تقدير و تشكر كنيم و البته  مردم همواره، همكاري و همدلي خود را در اجراي طرح ها و برنامه ها نشان مي دهند.

وي بيان داشت: در حال حاضر كه دو روز از اجراي طرح جامع هوشمند و هدفمند در مقابله با كرونا مي گذرد مردم همكاري و همراهي خوبي داشتند.

استاندار كرمانشاه توجه به مباحث معشيتي مردم از سوي مسئولين را مورد تاكيد قرار داد و گفت: با توجه به اينكه 80 درصد جمعيت استان در محدوده قرمز و همچنين 18 درصد جمعيت در محدوده شهرهاي نارنجي قرار دارند لذا به نوعي 98 درصد از شهرهاي استان تعطيل و يا نيمه تعطيل است  و كسب و كار بسياري از مردم تعطيل شده است بنابراين در اين راستا ضرورت دارد كه يك همدلي و وفاق بيشتري بين مسئولين و مردم به منظور توجه بيشتر به مسائل و مشكلات آنان صورت گيرد.

وي پايه اصلي اجراي طرح هوشمند محدوديت ها را مردم عنوان كرد و ادامه داد: مردم با رعايت پروتكل ها و تعطيلي كسب و كار خود به دنبال تحقق سلامت آحاد جامعه هستند لذا مديران دستگاه هاي اجرايي بايد اين نوع رفتار مردم را ارج نهند و در ايام كرونا به ويژه اين تعطيلي ها به هيچ عنوان به دنبال گرفتن هزينه هاي ماليات، بيمه، آب، برق، گاز و تلفن از كسبه نباشند و با مردم همراهي بيشتري داشته باشند.

دستگاه هاي خدمات رسان جهت وفاق بيشتر با مردم برنامه هاي خود را دنبال كنند

مقام عالي استان با بيان اينكه براي اجراي بهتر طرح نيازمند وفاق و همدلي بيشتر از سوي مديران هستيم، تصريح كرد: مردم با رعايت اجراي برنامه هاي محدوديت هاي هوشمند براي كاهش قطع زنجيره اتصال كرونا، همراهي خود را نشان دادند لذا دستگاه هاي خدمات رسان نيز وظيفه دارند كه در جهت وفاق و همدلي بيشتر با مردم برنامه هاي خود را اجرايي نمايند.

بازوتد از دستگاه هاي خدمات خواست كه با توجه به تعطيلي ها اخطارهاي پيامكي و كتبي را براي پرداخت هزينه ها صادر نكنند.

وي عبور از شرايط فعلي را نيازمند همدلي و همراهي بيشتر از سوي مسئولين و مديران با مردم عنوان كرد.

پاسخگو بودن به مردم از وظيفه اصلي مديران است

نماينده عالي دولت در استان همچنين با تاكيد بر پاسخگو بودن مسئولين به مردم گفت: مديران بايد تلاش نمايند كه مسئولين دفاتر آنها پاسخ مناسبي به مردم و ارباب رجوع ها داشته باشند و شرايط را براي همدلي بيشتر در استان فراهم كنند.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: با توجه به اينكه جلسات استان كمتر شده است لذا خود مديران وظيفه دارند كه مردم بيشتري را ملاقات كنند و نسبت به رفع مشكلات و مسائل آنها پيگيري هاي لازم را انجام دهند.

وي تاكيد كرد: همه بايد تلاش كنند كه در اين شرايط به مردم پاسخ خوبي بدهند و اگر افرادي براي پيگيري كارهاي خود با برخي از دستگاه هاي خدمات رسان تماس مي گيرند بايد فوراً نسبت به حل مشكل مردم كه امكان دارد در راستاي قطعي يا مشكل آب، برق، گاز و ديگر خدمات باشد اقدامات لازم را انجام دهند.

اجرائيات همراهي بيشتري با كسب و كارها داشته باشد

بازوند همچنين با اشاره به كسب و كار برخي افراد از طريق دستفروشي اظهار داشت: اين افراد براي كسب و كار و تامين معشيت خود اقدام به دستفروشي مي كنند و به دنبال تامين زندگي خود از طريق دستفروشي هستند لذا اجرائيات شهرداري بايد با اين افراد رفتار خوب و قابل توجهي داشته باشد و نبايد با اين افراد به هيچ عنوان برخورد صورت گيرد.

وي در ادامه اجراي برنامه منع تردد از ساعت 9 شب را در راستاي جلوگيري از برگزاري دورهمي ها عنوان كرد و گفت: با توجه به اينكه مشخص شده 51 درصد از شيوع كرونا از طريق دورهمي ها است لذا برنامه منع تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح به منظور جلوگيري از دورهمي ها در نظر گرفته شده و بايد از همكاري و همراهي خوب راهنمايي و رانندگي با مردم تقدير و تشكر كنيم و آنچه كه مشاهده شده رفتار خوب و مسالمت آميز پليس با مردم جهت اجراي بهتر طرح است.

استاندار كرمانشاه اجراي بهتر برنامه ها و حركت به سمت كاهش فوتي ها و مبتلايان را در گرو همدلي و همراهي مسئولين با مردم عنوان كرد و گفت: دشمنان همواره به دنبال سوءاستفاده از تضاد و اختلاف بين مردم هستند لذا براي حذف اين توطئه ها و برنامه ها بايد تلاش كنيم كه شرايط بهتر و مناسبتري براي مردم ايجاد شود و ما وظيفه داريم كه در راستاي حل مشكلات مردم نهايت اهتمام و تلاش خود را بكار گيريم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار